فصل پنجم سریال The Witcher آخرین فصل است

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام کرده که فصل پنجم سریال The Witcher آخرین فصل از آن خواهد بود.

سرویس آنلاین نتفلیکس به صورت رسمی تأیید کرده است که سریال «ویچر» قرار است با فصل پنجم به کار خودش پایان بدهد. این خبر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و علاوه بر آن نیز نتفلیکس ویدیویی از جلسه روخوانی فیلم‌نامه فصل چهارم نیز منتشر کرده است.

فصل چهارم سریال «ویچر» یکی از فصل‌های متفاوت برای این سریال خواهد بود چراکه دیگر ستاره آن یعنی هنری کویل در آن نقش‌آفرینی نخواهد کرد و به جای وی نیز لیام همسورث نقش گرالت را بازی خواهد کرد. همین نیز تفاوت بسیار بزرگی بین فصل چهارم و سه فصل قبلی ایجاد خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از سوی نتفلیکس را مشاهده کنید.

با اینکه هنری کویل به خاطر نقش‌آفرینی خودش در سه فصل ابتدایی سریال «ویچر» بسیار تحسین شده بود اما به خاطر اختلافاتی که با نویسندگان و مدیران اجرایی سریال داشت، تصمیم گرفت تا از این نقش کنار برود. پس از این موضوع نیز لیام همسورث برای ایفای این نقش در فصل چهارم و پنجم به خدمت گرفته شد.

این تغییر با واکنش‌های بسیار منفی از سوی طرفداران مواجه شد و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا لیام همسورث می‌تواند به خوبی از پس ایفای نقش گرالت بربیاید یا خیر. از جمله دیگر بازیگران حاضر در فصل چهارم نیز می‌توان به فریا آلن، آنیا چالتورا و لورنس فیشبرن و همچنین جوئی بیتی اشاره کرد.

منبع: collider

B-manAGARIS

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *