سم ریمی همچنان علاقه‌مند به کار در دنیای سینمایی مارول است

سم ریمی که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را کارگردانی کرده بود، از علاقه‌اش برای کار دوباره در دنیای سینمایی مارول خبر داده است.

سم ریمی از جمله فیلم‌سازان برجسته و درخشان به شمار می‌رود که بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های ترسناک و همچنین سه‌گانه اصلی Spider-Man شناخته می‌شود و مدت‌ها بوده که شایعاتی پیرامون حضور او در دنیای سینمایی مارول برای ساخت یک اثر سینمایی وجود داشته است.

در سال ۲۰۲۲ میلادی، او فیلم Doctor Strange in The Multiverse of Madness را کارگردانی کرد و اولین تجربه کارگردانی در دنیای سینمایی مارول را به دست آورد. پس از آن نیز شایعاتی از کارگردانی او در فیلم Avengers: Secret Wars به گوش خورده است.

با این حال، وقتی از سم ریمی درباره پروژه بعدی‌اش در دنیای سینمایی مارول سوال شده، او پاسخ سرراستی نداده و تنها بیان کرده که او از همکاری دوباره با استودیو مارول خوشحال خواهد شد. او بیان کرده که او برنامه‌ای برای فعالیت در دنیای سینمایی مارول ندارد اما انجام این کار را دوست دارد.

فیلم spider man 4
توبی مگوایر

سم ریمی همچنین در این مصاحبه تازه خودش به صحبت درباره شایعات پیرامون ساخت فیلم «مرد عنکبوتی ۴» با بازی توبی مگوایر پرداخته است. او گفته که برای این کار او باید با نویسندگان و همچنین بازیگران صحبت کند تا داستان در راستای رشد شخصیت اصلی باشد. او بیان کرده:

من صحبتی انجام ندادم چراکه قبل از هر چیزی باید بدانم که این کاراکتر چه چیزی را باید بیاموزد. من باید با توبی و نویسندگان صحبت کنم و بفهمم که رشد شخصیتی برای مرد عنکبوتی در این فیلم تازه چیست.

فکر کنم اگر بخواهیم فیلم «مرد عنکبوتی ۴» را بسازیم، باید متوجه شویم که شخصیت اصلی با بازی توبی مگوایر چه مسیری را طی می‌کند و برای رسیدن به این رشد شخصیتی چه موانعی را باید از سر راه بردارد. همچنین امیدوارم که شخصیت شرور داستان نیز بر اساس بازتابی از همین موانع انتخاب شود.

منبع: collider

Berlin_ARاقای گربه (از منتظران GTA VI)

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *