رده سنی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga اعلام شد

فیلم مورد انتظار و اکشن Furiosa: A Mad Max Saga به عنوان پیش درآمدی بر مکس دیوانه: جاده خشم رده سنی‌اش اعلام شده است.

کمتر از ۱ ماه زمان باقی مانده تا پس از سال‌ها انتظار بالاخره بتوانیم به فرنچایز پسا-آخرالزمانی جرج میلر یعنی مکس دیوانه بازگردیم. با این تفاوت که این بار با پیش درآمدی به نام Furiosa: A Mad Max Saga (فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه) طرف هستیم که حول محور شخصیت زنی به نام فیوریوسا با نقش آفرینی آنیا تیلور-جوی جریان خواهد داشت که رویارویی مرگباری را با خبیثی به نام وارلرد دمنتوس و هنرنمایی کریس همسورث  رقم زده است.

فرنچایز مکس دیوانه به سبب حال و هوای سراسر اکشن و پسا-آخرالزمانی میزبان رقم خوردن سکانس‌های خشن و خونینی خواهد بود که برای هر سن و سالی مناسب نمی‌باشد. حال نیز طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، می‌دانیم که پیش درآمد فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه رده سنی R یا بزرگسال را دریافت کرده است؛ بدین منظور که شاهد سکانس‌هایی با خشونت بسیار شدید و تصاویری وحشتناک خواهیم بود. Mad Max: Fury Road محصول سال ۲۰۱۵ میلادی نیز همین درجه سنی را دریافت کرد و موفق شد تا به فروشی حدود ۴۰۰ میلیون دلار دست پیدا نماید.

علی‌رغم این که طرفداران این فرنچایز و حتی خود کمپانی برادران وارنر خواهان ساخت دنباله‌ جاده خشم با حضور تام هاردی بوده‌اند اما جرم میلر در اقدامی غیرمنتظره تصمیم به ساخت اسپین‌آفی گرفت که برای نخستین‌بار یک شخصیت زن را محوریت داستان قرار می‌داد. باید دید که واکنش‌ها نسبت به این فیلم چگونه بوده و چه فروشی را در باکس آفیس جهانی رقم خواهد زد تا بلکه میزان موفقیت آن بتواند شانس ساخته شدن Mad Max جدید را بیش از پیش افزایش دهد.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۲۴ مه (۴ خرداد)‌ برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *