تریلر انیمه‌ی Haikiyuu!!: The Dumpster Battle

به تازگی کرانچی رول اولین تریلر نسخه‌ی غربی انیمه‌ی Haikiyuu!!: The Dumpster Battle را منتشر کرده است که مسابقه‌ی نکوما و کاراسونو را به تصویر می‌کشد.

این اثر روایتگر داستان شویو هیناتا است که به تیم کاراسونو می‌پیوندد تا جا پای الگوی خود، یعنی لیتل جاینت بگذارد؛ اما او متوجه می‌شود که برای بدست آوردن رهبری تیم، یک رقیب بسیار قدرتمند و با تکنیکی متفاوت به نام توبیو کاگیاما دارد. ترکیب آن‌ها در تیم یک تغییر خارق‌العاده ایجاد می‌کند؛ اما این از اضطراب و هیجان آن‌ها برای حساس‌ترین مسابقه‌ی تاریخ این تیم با رقیب قدیمی‌شان، یعنی تیم نکوما نمی‌کاهد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از Hakiyuu!!: The Dumpster Battle (هایکیو: نبردی در زباله‌دانی) را در بخش زیر تماشا یا دانلود کنید.

این فیلم خلاصه‌ی وقایع به تصویر کشیده شده در فصل سوم انیمه‌ی Haikyu به همراه چند سکانس جدید است. انیمه‌ی Haikiyu بر اساس مانگای محبوبی به همین نام اثر هاروایچی فوروداته خلق شده است. انیمه‌ی Haikiyuu!!: The Dumpster Battle به کارگردانی و نویسندگی سوسومو میتسوناکا توسعه یافته است. از صداپیشگان این اثر می‌توان به آیومو ماراسه و ساتوشی هینو اشاره کرد.

انیمه‌ی Haikiyuu!!: The Dumpster Battle در تاریخ ۳۱ ماه مه ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) در سینماهای آمریکا به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: comingsoon

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *