حضور کیلین مورفی در فیلم ۲۸Years Later تأیید شد

یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم ۲۸Years Later حضور کیلین مورفی در این دنباله را تأیید کرده است.

قبل از این گزارش‌ها و شایعات حاکی از آن بودند که کیلین مورفی قرار است نقشش به عنوان جیم را از فیلم ۲۸Days Later در این اثر سینمایی تازه و دنباله فیلم اصلی به عنوان «۲۸ سال بعد» بازآفرینی کند ولی جزئیات پیرامون این اثر سینمایی تازه بسیار اندک بوده است.

فیلم «۲۸ سال بعد» تنها یکی از سه دنباله در حال تولید برای فیلم «۲۸ روز بعد» به شمار می‌رود و نویسندگی آن را همانند فیلم اصلی الکس گارلند در دست خواهد داشت و دنی بویل نیز آن را کارگردانی خواهد کرد. با این حال، به جز عوامل سازنده و چندین بازیگر آن اطلاعات بیشتری از این پروژه در دست نیست.

حالا تهیه‌کننده این اثر سینمایی یعنی تام راثمن به صحبت درباره این پروژه تازه پرداخته و تأیید کرده که کیلین مورفی قرار است در فیلم «۲۸ سال بعد» حضور داشته باشد. این تهیه‌کننده به تحسین برنامه‌ها برای این مجموعه فیلم پرداخته و همچنین به دیگر فیلم خودش یعنی فیلم Caught Stealing ساخته دارن آرونوفسکی نیز اشاره کرده است.

از جمله دیگر بازیگرانی که حضورشان در فیلم «۲۸ سال بعد» تأیید شده می‌توان به جودی کامر، آرون تیلور جانسون و ریف فاینز اشاره کرد. جزئیات بیشتری از داستان این فیلم تازه در دست نیست اما کمپانی سونی آن را به عنوان دنباله‌ای برای فیلم اصلی توصیف کرده است.

منبع: comicbook

پروفسور بی سواد

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *