تریلر فصل دوم سریال The Lord of the Rings: Rings of Power فردا پخش می‌شود + تیزر

سرویس آنلاین آمازون اعلام کرده که تریلر فصل دوم سریال The Lord of the Rings: Rings of Power فردا پخش خواهد شد.

استودیو آمازون به تازگی اعلام کرده است که اولین تریلر از فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را در تاریخ ۱۴ ماه مه پخش خواهد کرد. در حال حاضر هنوز آمازون اطلاعات بیشتری درباره زمان دقیق پخش این تریلر یا جزئیات مربوط به آن را بیان نکرده است.

با این حال، سرویس آنلاین آمازون پرایم تیزر کوتاهی را به همین منظور منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر چیز خاصی را نشان نمی‌دهد و فقط عنوان این سریال را نشان می‌دهد و پس آن نیز اعلام می‌کند که تریلر فصل دوم فردا منتشر خواهد شد.

سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» پیش‌درآمدی برای فیلم‌های اصلی «ارباب حلقه‌ها» به شمار می‌رود و جزئیات ساخته شدن حلقه‌های قدرت توسط سائورون و همچنین سقوط او در کوه دوم را به نمایش در می‌آورد. فصل اول سریال روی رابطه میان سائورون و گالادریل تمرکز داشت و شکل‌گیری موردور را نشان داد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» در دست نیست اما انتظار می‌رود که این فصل از سریال داستان گسترش قدرت سائورون در موردور و همچنین شروع جنگ میان الف‌ها و سائورون را به نمایش در بیاورد. با این وجود، باید منتظر اولین تریلر فصل دوم باقی ماند تا جزئیات بیشتری از آن را متوجه شد.

منبع: comicbook

NotReza

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *