آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ از Villains تا Arthur Newman- گیمفا

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم Villains، فیلم McFarland, USA و فیلم Arthur Newman بپردازیم.

بیل اسکاشگورد در اواخر دهه ۲۰۱۰ میلادی در اثری کمدی تلخ بازی کرده که فیلم Villains نام دارد و با وجود اینکه این اثر سینمایی، یک فیلم بی‌عیب و نقص نیست و مشکلات خاص خودش را دارد اما همچنان ارزش دیدن دارد و در ادامه این مطلب نیز قرار است بیشتر از این اثر سینمایی بگوییم.

در ادامه این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» قرار است به معرفی فیلم McFarland, USA بپردازیم، فیلمی که از هنرنمایی بسیار جذاب و خوب کوین کاستنر بهره می‌برد. در پایان نیز به سراغ معرفی فیلم Arthur Newman می‌رویم که از هنرنمایی دو بازیگر برجسته یعنی امیلی بلانت و کالین فرث بهره می‌برد.

فیلم Villains

فیلم villains
فیلم Villains

عوامل سازنده: فیلم «شروران» اثری در ژانر ترسناک و کمدی تلخ است که در سال ۲۰۱۹ میلادی به نویسندگی و کارگردانی دن برک و رابرت اولسن به روی پرده سینماها آمد.

داستان و بازیگران: فیلم «شروران» داستان دو سارق آماتور به نام میکی و جولز را دنبال می‌کند که در جستجوی پیدا کردن سوخت وارد یک خانه بسیار بزرگ می‌شوند. با این حال، در آنجا آن‌ها راز تاریکی را پیدا می‌کنند که توسط صاحبان خانه پنهان شده است و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها به دام این افراد بیفتند. در این اثر سینمایی بیل اسکاشگورد، مایکا مونرو، بلیک بائومگارتنر، جفری دونووان و کایرا سدگویگ هنرنمایی می‌کنند.

آیا فیلم «شروران» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «شروران» اثری سینمایی از پایان دهه ۲۰۱۰ میلادی به شمار می‌رود که از هنرنمایی‌های بسیار خوب و قوی‌ای از سوی بازیگران اصلی خودش برخوردار است. این اثر سینمایی یک فیلم مهیج تاریک و لذت‌بخش است که همراه با اندکی طنز تیز است و همین نیز سبب شده تا به اثر متفاوتی تبدیل شود. با اینکه ممکن است فیلم «شروران» یک اثر بلاک‌باستری و بزرگ یا بی عیب و نقص نباشد اما با این وجود، همچنان ارزش یکبار دیدن دارد.

فیلم McFarland, USA

فیلم mcfarland usa
فیلم McFarland, USA

عوامل سازنده: فیلم «مک‌فارلند، آمریکا» اثری در ژانر درام و ورزشی محصول سال ۲۰۱۵ میلادی به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را نیکی کارو برعهده داشته است و فیلم‌نامه آن را نیز کریستوفر کلیولند، بتینا گیلویز و گرنت تامپسون قلم زده‌اند. موسیقی متن این اثر سینمایی را نیز آنتونیو پینتو ساخته است. این فیلم محصول مشترکی از والت دیزنی پیکچرز و Mayhem Pictures است و بر اساس داستانی واقعی از یک تیم از دبیرستانی عمدتاً لاتین تبار در مک‌فارلند کالیفرنیا در سال ۱۹۸۷ میلادی است.

داستان و بازیگران: این اثر سینمایی با بازی کوین کاستنر در نقش یک مربی تیم مدرسه به نام جیم وایت است که رهبری تیم را برعهده دارد تا بتوانند در مسابقات قهرمانی ایالتی به قهرمانی دست پیدا کنند. از جمله دیگر بازیگرانی که در این اثر سینمایی در کنار کوین کاستنر هنرنمایی می‌کنند می‌توان به ماریا بلو و مورگان سیلور اشاره کرد.

آیا فیلم «مک‌فارلند، آمریکا» ارزش دیدن دارد؟ فرمول درام‌های ورزشی الهام‌بخش و جذاب دیزنی ممکن است یک رویکرد قدیمی به نظر برسد اما فیلم سینمایی «مک‌فارلند، آمریکا» ثابت می‌کند که این فرمول همچنان کارایی سابق خودش را دارد و می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، به خصوص اگر کارگردانی با استعداد مسئولیت ساخت این اثر سینمایی را بر عهده داشته باشد و همچنین ستاره فوق‌العاده برجسته و دوست‌داشتنی‌ای در آن هنرنمایی کند.

با اینکه این اثر سینمایی در داستان خودش ممکن است مشکلاتی را داشته باشد اما از کارگردانی بسیار خوب و احساسی‌ای از سوی نیکی کارو بهره می‌برد و این در حالی است که کوین کاستنر نیز توانسته هنرنمایی درخشانی از خودش ارائه کند که باعث ارتقای سطح کیفیت این فیلم شده است. فیلم حس خوبی را به بیننده منتقل می‌کند و همین نیز باعث می‌شود تا یک تجربه تماشای بسیار جذاب و دلنشین باشد.

فیلم Arthur Newman

فیلم arthur newman
فیلم Arthur Newman

عوامل سازنده: فیلم «آرتور نیومن» اثری در ژانر کمدی و درام محصول سال ۲۰۱۲ میلادی به شمار می‌رود که مسئولیت کارگردانی آن را دانته آریولا برعهده داشته و فیلم‌نامه آن را نیز بکی جانستون قلم زده است.

داستان و بازیگران: فیلم سینمایی «آرتور نیومن» درباره یک گلف باز حرفه‎‌ای سابق است که مرگ خودش را جعل می‌کند و برای فرار از زندگی ناکام خودش، هویت جدیدی را برای خودش می‌گیرد. او در راه خودش برای رسیدن به یک شغل جدید در میدوست، با یک زن جوان مشکل‌دار آشنا می‌شود، زنی که او نیز سعی دارد تا از گذشته خودش فرار کند. این اثر سینمایی با هنرنمایی کالین فرث و امیلی بلانت در نقش‌های اصلی است.

آیا فیلم «آرتور نیومن» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «آرتور نیومن» از حضور بازیگران سرشناس و با استعدادی در نقش‌های اصلی خودش بهره می‌برد و با وجود اینکه این بازیگران جذابیت و جذبه بسیار خوبی در کنار یکدیگر دارند اما این اثر سینمایی به خوبی نتوانسته از استعداد بسیار زیاد بازیگران اصلی‌اش بهره بگیرد.

این در حالی است که فیلم از داستان بسیار خوبی برخوردار است و نویسنده فیلم نیز موفق نشده تا زمینه‌سازی‌ها و توسعه‌های جذابی را برای این پیش فرض داستان انجام بدهد و در نتیجه آن نیز فیلم آن طور که باید نتوانسته جذاب و جالب توجه باشد. با این حال، این اثر سینمایی ارزش یک بار دیدن را دارد.


منبع: گیمفا

شومپتِ کته کله𝗔𝗿𝗶𝗮.xd

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار کسب و کارها