چاد استاهلسکی از احتمال ساخت فیلم John Wick 5 می‌گوید

چاد استاهلسکی در مصاحبه تازه خودش به احتمال ساخت فیلم سینمایی John Wick 5 اشاره کرده است.

به دنبال گزارش‌های متناقض منتشر شده برای فیلم سینمایی «جان ویک ۵» حالا خالق این مجموعه یعنی چاد استاهلسکی به صحبت درباره آن پرداخته است. فرنچایز اکشن و مهیج «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ میلادی شروع شد و در سال گذشته میلادی نیز چهارمین اثر این مجموعه با بازی کیانو ریوز در نقش اصلی ساخته شد.

فیلم سینمایی «جان ویک ۴» موفقیت بسیار بزرگی برای کمپانی لاینزگیت محسوب می‌شد و به همین خاطر نیز این کمپانی به سرعت ساخت فیلم پنجم این مجموعه را اعلام کرد. با این حال، استاهلسکی و کیانو ریوز نسبت به پتانسیل ساخت فیلم پنجم کمپی سنجیده‌تر رفتار کردند و این در حالی است که چندی پیش شایعه شده بود که فیلم‌برداری فیلم پنجم از اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی شروع خواهد شد.

چاد استاهلسکی از احتمال ساخت فیلم John Wick 5 می‌گوید - گیمفا
فیلم John Wick

در مصاحبه‌ای تازه با چاد استاهلسکی و به مناسب ۱۰مین سالگرد پخش اولین فیلم این فرنچایز، این فیلمساز در رابطه با ارتباطش با این فرنچایز و همچنین نظرش درباره ساخت فیلم پنجم صحبت کرده است. این فیلمساز تأیید کرده که او و همچنین کیانو ریوز برای بازگشت به این فرنچایز مشکلی ندارند ولی تأکید کرده که این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که ایده داستانی بسیار قوی‌ای وجود داشته باشد و هنوز این ایده شکل نگرفته است.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که فیلم سینمایی «جان ویک ۵» قرار نیست به این زودی ساخته شود ولی ممکن است در آینده و با ایده داستانی جالب، بینندگان و طرفداران بار دیگر شاهد هنرنمایی کیانو ریوز در نقش جان ویک باشند.

منبع: screenrant

Batman Arkham knightیه گیمر ساده

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *