جدیدترین ویدیو Moana 2 نگاهی بر ویلن فیلم دارد

استودید والت دیزنی انیمیشن تریلر جدیدی برای انیمیشن Moana 2 منتشر کرده است.

انیمیشن Moana 2 دنباله‌ای بر سری بسیار مورد انتظار ۲۰۱۶ است که قرار است ۲۷ نوامبر (۷ آذر) روی پرده نقره‌ای سینماها برود.

در خلاصه رسمی داستان آمده که موآنا و مائویی سه سال بعد به همراه گروهی از خدمه، راهی سفر جدید پرهزینه‌ای می‌شوند. موآنا بعد از اینکه توسط اجدادش فراخوانده می‌شود، راهی سفری به دریاهای دور دست اقیانوسیه می‌شود تا به دل خطر برود و با ماجراجویی جدیدی مواجه می‌گردد.

شما عزیزان می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید.

این ویدیو مقدمه‌ای بر آشنایی با جدیدترین ویلن داستان، ماتانگی است که آهیمای فریسر صداپیشه آن است. هدف او به هم زدن نقشه‌های موآنا است که می‌خواهد با مردم اقیانوس متحد شود. فریسر قبلا صداپیشه السا و دولارس مدریگال در انیمیشن‌های فروزن و Encanto بوده است.

این انیمیشن به کارگردانی دیوید دریک جونیور، جیسون هند و دانا لدوکس نیلر ساخته شده و کریستینا چن و یوت مرینو تهیه‌اش کرده‌اند.

در این سری شاهد بازگشت ریچل هاوس (مادربزرگ موآنا؛ تلا)، تمورا موریسون (پدر موآنا؛ چیف تویی) و نیکول شرزینگر (مادر موآنا؛ سیه‌نا) هستیم. هوالالای چانگ، دیوید فین و رز ماتافئو صداپیشگان جدید اثر در نقش‌های مانی، کله و لوتو هستند. آهیمای فریسر شخصیت جدید و ویلن ماتانگی، جرالد رمزی شخصیت جد موآنا؛ توتای وسا و کلیسی لمبرت سودا شخصیت خواهر کوچک موآنا را ایفا می‌کنند.

منبع: comingsoon

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *