تریلر Lilo and Stitch منتشر شد

تریلر منتشر شده از بازسازی عنوان Lilo and Stitch لحظه نمادین عنوان شیرشاه را به نمایش میگذارد.

دیزنی استراتژی بازاریابی نوستالژیک خود را برای بازسازی لایو-اکشن Lilo and Stitch احیا کرده است و از تکنیک‌های مورد استفاده در کمپین تبلیغاتی فیلم‌های اصلی در تبلیغاتش استفاده می‌کند. در تیزر جدید منتشر شده، موجود فضایی دوست‌داشتنی، استیچ، در ساحل به هوا بلند می‌شود که به طور مستقیم به صحنه نمادین فیلم کلاسیک شیرشاه که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد، اشاره دارد. این تیزر به طرز هوشمندانه‌ای بیننده‌ را گمراه می‌کند تا ابتدا تصور کند که تبلیغ برای Mufasa: The Lion King است، قبل از اینکه استیچ ظاهر شود. در کنار این تیزر، یک پوستر جدید نیز منتشر شده است که استیچ را نشان می‌دهد که توسط شخصیت شیرشاه، رافیکی، بلند شده است.

بازسازی لایو-اکشن Lilo and Stitch نقطه‌عطفی در استراتژی بازسازی‌های لایو-اکشن دیزنی است که معمولاً تنها بر روی عناوین کلاسیک‌ پیش از سال ۲۰۰۰ تمرکز داشت. با این فیلم، دیزنی قانون نانوشته خود را مبنی بر بازسازی فیلم‌های انیمیشنی پیش از سال ۲۰۰۰ را شکسته و امکان بازسازی‌های دیگر در آینده از فیلم‌های دهه ۲۰۰۰ مانند Moana را ایجاد کرده است. این فیلم به کارگردانی دین فلیشر کمپ ساخته شده است و در آن سیدنی الیزابت آگودونگ در نقش نانی بازی می‌کند، همچنین بازیگران دیگری چون بیلی مگنوسن، تیا کارر، و زک گالیفیاناکیس در این عنوان حضور دارند.

در ادامه میتوانید به تماشای این تریلر بپردازید:

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) به نمایش درآید.

منبع: CBR

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *