اولین تصویر از سریال Daredevil Born Again مشخص شد

در ویدیوی تازه منتشر شده‌ی استودیوی مارول برای جشن ۸۵ سالگی این شرکت، اولین تصویر از بازگشت چارلی کاکس به نقش دردویل در سریال Daredevil Born Again را مشاهده کردیم.

این بازیگر قرار است در سریال مذکور باری دیگر به نقش مت مورداک/دردویل بازگردد. عنوان این سریال اشاره به دو نکته‌ی بسیار جالب دارد؛ بازگشت مجدد کاکس به نقش مارولی خود با گذشت سال‌های بسیار و اشاره به ریشه‌های کاتولیکی شخصیت دردویل. این اثر در سال ۲۰۲۴ روی پلتفرم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. تصویر موردنظر بسیار سریع می‌گذرد اما با گذر سال‌های بسیار، بدون دیدن این شخصیت در لباس معروف خود، دیگر دیدن آن با ظاهری آشنا حس فوق‌العاده‌ای دارد. طرفداران نیز در رسانه‌های اجتماعی هیجان خود را نشان داده‌اند.

در مراسم D23 ماه گذشته، سریال دیزنی Daredevil Born Again مکانی پر از گرافیتی در اختیار داشت. ظاهراً یکی از خلافکاران جهان مارول با نام Muse مسئول این گرافیتی‌ها بود. پیشبینی می‌شود که Muse نقش مهمی در فصل اول این سریال ایفا خواهد کرد. چارلز سول افسانه‌ای (نویسنده‌ی کمیک‌های بی‌نقص Darth Vader برای مارول) در کنار رون گارنی خالقین این شخصیت در سال ۲۰۱۶ بودند. البته Muse تنها چند سال بعد در کمیک Daredevil شماره‌ی ۶۰۰ به قتل رسید. این کاراکتر قاتلی بی‌رحم بود که خود را هنرمند خطاب می‌کرد. وی با خون قربانیان خود گرافیتی‌های بیشماری را می‌ساخت.

حضور مت مورداک در سریال daredevil born again

در سال‌هایی که سریال‌های Marvel Knightsطور پلتفرم نتفلیکس در کنار دردویل کنسل شدند، طرفداران همواره کنار چارلی کاکس بودند. این طرفداران بودند که به طور مستمر خواهان بازگشت این شخصیت به جهان سینمایی مارول بودند. چارلی کاکس برای بار اول با حضوری کوتاه در فیلم Spider-Man No Way Home به نقش خود بازگشت. اما این حضور تنها در نقش مت مورداک بود، نه دردویل دوست‌داشتنی. تا اطلاع ثانوی، دردویل دشمن اصلی خود (کینگ پین) را با اسپایدی به اشتراک گذاشته است. در Daredevil Born Again بازیگرانی چون: چارلی کاکس در نقش مت مورداک یا دردویل، وینسنت دونافریو در نقش ویلسون فیسک یا کینگ پین، جان برنتال در نقش فرانک کستل یا پانیشر، ویلسون بتل در نقش بنجامین پویندکستر یا بولزآی، دبرا آن وول در نقش کرن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، آیلت زورر در نقش ونسا فیسک، مارگاریتا لویوا، مایکل گاندولفینی، جنایا والتون و آرتی فروشان حضور خواهند داشت.

عنوان سریالی Daredevil Born Again احتمالاً در ماه مارچ ۲۰۲۵ روی پلتفرم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

منبع: Comicbook

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *