پروسه فیلم‌برداری فیلم Star Trek: Section 31 پایان یافت

پروسه فیلم‌برداری تازه‌ترین فیلم از فرنچایز پیشتازان فضا به نام Star Trek: Section 31 رسماً پایان یافت.

فرنچایز پیشتاران فضا را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین آثار تاریخ ژانر علمی تخیلی به شمار آورد که برای دهه‌های متوالی در عرصه‌های سینما و تلویزیون حضور داشته و خاطرات ارزشمندی را برای طرفدارانش به ارمغان آورده است. فرنچایزی که در سال ۲۰۱۷ میلادی با سریال جدیدی به نام Star Trek: Discovery به استقبال طرفدارانش آمد و حال نوبت به اسپین‌آفی از این مجموعه تلویزیونی تحت عنوان Star Trek: Section 31 رسیده که پروژه‌ای سینمایی محسوب می‌شود.

پروسه تولید این فیلم با حضور بازیگرانی نظیر میشل یئو، عمری هاردویک و رابرت کازینسکی در ماه ژانویه امسال به کارگردانی اولاتونده اوسانسانمی آغاز شد و همانطور که از پسوند آن می‌توان حدس زد، حول محور یک گروه سازمان یافته مخفی به نام “دسته ۳۱” جریان دارد که ماجراجویی‌های فضایی خطرناک و مرگباری را پشت سر گذاشته و وظیفه دارند تا از کلونی‌های بشریت در مقابل حمله بیگانگان محافظت نمایند.

حال بازیگر این فیلم یعنی رابرت کازینسکی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پایان پروسه فیلم‌برداری خبر داده و اعلام نموده که:

یکی از خارق‌العاده‌ترین تجربیات زندگی من به پایان رسید. آن‌ها می‌گویند که هیچگاه با قهرمانان زندگی‌ات روبرو نشو اما من افتخار می‌کنم که این کار را انجام دادم. همکاری با تیم پشت صحنه تجربه‌ای ناب و به یاد ماندنی برایم محسوب می‌شود.

میشل یئو نیز از بازگشت به این فرنچایز ابراز خشنودی نموده و امیدوار است که محصول نهایی باب میل طرفداران پیشتازان فضا ظاهر شود. اسپین‌آفی که به راه افتادن همه گیری ویروس کرونا و اعتصابات بازیگران و نویسندگان پروسه تولید آن را با تاخیرهای متعددی روبرو کرده بود.

فیلم Star Trek: Section 31 در سال ۲۰۲۵ میلادی از سوی سرویس استریم پارامونت پلاس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *