ویدیو جدیدی از فیلم Young Woman and the Sea منتشر شد

فیلم Young Woman and the Sea با الهام از رویدادی واقعی ساخته شده و با نقش آفرینی دیزلی ریدلی قصد دارد تا به مفهوم تسلیم ناپذیری بپردازد.

ستاره ۳ گانه اخیر فرنچایز جنگ ستارگان یعنی دیزی ریدلی در متقاوت‌ترین نقش آفرینی کارنامه بازیگری خود و در همکاری با یواخیم رانینگ به عنوان کارگردان، در فیلم درام و بیوگرافی Young Woman and the Sea (زن جوان و دریا) حضور به عمل رسانده که حول محور زنی به نام گرترود ترودی ادرلی و رکورد شکنی قابل توجه وی جریان دارد. فیلمی که تاکنون بسیار مورد انتظار ظاهر شده و امید می‌رود که نقطه عطفی در حرفه دیزلی ریدلی باشد تا بلکه بتواند از زیر سایه نقش “ری” خارج شود.

در این فیلم با زندگی پرفراز و نشیب گرترود ترودی ادرلی به عنوان یک شناگر بسیار ماهر آشنا می‌شویم. زنی که علی‌رغم محدودیت و موانع بسیار تصمیم می‌گیرد تا در طول مسیر طولانی ۳۳ کیلومتری کانال دریایی مانش (یا کانال انگلیس)  به شنا پرداخته و با پشت سر گذاشتن امواجی مرگبار، لقب نخستین زنی را دریافت نماید که چنین دستاوردی را کسب کرده است. رکوردی که تا دهه ۱۹۲۰ میلادی تنها ۵ مرد موفق به ثبت آن شده بودند.

در ادامه می‌توانید تازه‌ترین ویدیو منتشر شده از این فیلم الهام‌بخش را مشاهده نمایید.

فیلم Young Woman and the Sea که از بازیگرانی دیگری نظیر کیم بودنیا، استیون گراهام و سیان کلیفورد بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۳۱ مه (۱۱ خرداد) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

بهنامهالک ایرانی

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *