ویدیویی از قسمت جدید سریال .Chicago P.D منتشر شد

پخش سریال .Chicago P.D در روز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و در ویدیوی تازه‌ای که از آن منتشر شده که نشان می‌دهد بنظر همه چیز دوباره پیچیده می‌شود.

در نیمه‌ی اول این فصل از سریال .Chicago P.D، یک پرونده‌ی قتل سریالی وویت را کلافه کرده است و هرچقدر که سعی می‌کند قاتل را دستگیر کند، همیشه یک قدم عقب است. این پرونده برای وویت مهم است چون فردی را که برایش با اهمیت بود، از دست داده است. همچنین وویت شیکاگو را ترک کرده تا در شهر دیگری به دنبال سرنخ بگردد. در ویدیوی تازه منتشرشده به پیدا شدن سرنخ‌های جدید اشاره می‌کند. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

در ویدیو متوجه می‌شوم که بنظر قاتل سریالی یک پلیس است و این اطلاعات جدید توضیح می‌دهد که چرا او همیشه یک قدم جلوتر است و از هر تله‌ای که برایش گذاشته می‌شود فرار می‌کند؛ حالا می‌دانند که دستگیر کردن او سخت است چون که یک پلیس می‌داند چگونه رد خودش را پنهان کند.

همچنین خبر وجود یک قاتل سریالی بصورت عمومی منتشر شده و این کار را برای دستگیری قاتل سخت کرده چرا که نیروهای پلیس تمایل دارند تا پرونده‌های مهم خودشان را بصورت مخفیانه جلو ببرند و از اطلاع عموم دور نگه دارند؛ با عمومی شدن این ماجرا مردم ممکن دچار وحشت شوند و اخبار نادرست درباره قاتل درز پیدا کند که قاتل می‌تواند از آن‌ها به نفع خودش استفاده کند.

قسمت دوازده از فصل یازده سریال .Chicago P.D روز چهارشنبه پخش خواهد شد.

منبع: Collider

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *