نقدها و نمرات فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes جدیدترین اثر از این فرنچایز حماسی و اکشن توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان بگیرد.

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» جدیدترین فیلم ساخته شده از مجموعه فیلم‌های «سیاره میمون‌ها» به شمار می‌رود که توانسته تحسین منتقدان را از آن خودش کند و امتیازهای بسیار خوبی بگیرد. این اثر سینمایی به کارگردانی وس بال است و آغازگر سه‌گانه‌ای تازه است.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» با ایجاد دوره‌ای جدید برای این فرنچایز با کاراکترهای دوست‌داشتنی و جلوه‌های بصری غنی، با اینکه ممکن است بهترین اثر از این فرنچایز نباشد اما آن قدر شایسته است که این فرنچایز را ادامه بدهد.

این اثر سینمایی در وب سایت راتن تومیتوز توانسته امتیاز ۸۱ درصد را بگیرد که بر اساس ۲۲۶ نقد منتشر شده برای آن است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۶ از صد به ثبت رسیده که بر اساس ۵۶ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها

  • راتن تومیتوز | ۲۲۶ نقد – امتیاز ۸۱ درصد
  • متاکریتیک | ۵۶ نقد – امتیاز ۶۶ از صد
فیلم kingdom of the planet of the apes
فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

«۸۸/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: تومریس لافلی»

شاید فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» پاسخ سوالات شما را نداشته باشد اما بدون شک اثری نادر و عمیقا سینمایی است که بیشتر در این فرنچایز عمیق می‌شود تا اطلاعات بیشتری را به نمایش بگذارد.

«۸۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: گرام گاتمن»

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» یک اکشن ماجراجویی مهیج در دنیای ویران شده انسان‌ها است. اندکی از ردپای فیلم‌های قبلی در این اثر دیده می‌شود اما این فیلم داستانی درباره نوآ را روایت می‌کند.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم‌نامه هوشمندانه جاش فریدمن از پیشینیان خودش سرنخ می‌گیرد تا به مسائل سیاسی بپردازد. این اثر سینمایی هم یک اثر سرگرم‌کننده پاپ کرنی است و هم صحنه‌های مهیج میخکوب‌کننده دارد که باعث می‌شوند تا فضای تنفس کافی به این کاراکترها و داستان داده شود.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: اریک گلدمن»

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» شاید همانند فیلم قبلی این مجموعه از لحاظ احساسی پیچیده نباشد و سعی در احساسی بودن نیز نمی‌کند. اما این اثر سینمایی مربوط به دوره پس از سزار جایگاه قابل توجه و محکمی به دست آورده است.

«۷۵/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: دیوان کوگان»

در تابستان سال جاری که پر از فیلم‌های ریبوت شده و دنباله‌های ابرقهرمانی است، چیز تازه‌ای در این اثر سینمایی وجود دارد که داستان یک قهرمان واقعی یعنی نوآ را دنبال می‌کند. سزار ممکن است رفته باشد اما نوآ جانشین بسیار خوبی برای وی است.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

اگرچه فیلم خیلی طولانی است اما این اثر شما را درون محدودیت نمایشی قدیمی خودش غرق نمی‌کند.

«۷۰/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» به بررسی گذشته می‌پردازد و در عین حال آینده جدیدی را ایجاد می‌کند و شروعی نه چندان قوی ولی امیدوارکننده برای احیای این فرنچایز بوده است.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

فیلم در انتها درهم و مضحک می‌شود اما قبل از آن سکانس‌های اکشن بسیار خوبی را با جلوه‌های بصری عالی به نمایش در می‌آورد. این فرنچایز از بسیاری دیگر از فرنچایزها بهتر حفظ شده و حالا نیز باید به چیز دیگری ارتقا پیدا کند.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: هلن اوهارا»

این اثر سینمایی نسبت به سه‌گانه قبلی کمتر اکشن است و بیشتر روی شخصیت‌های میمونی متمرکز است اما هنوز هم شروع امیدوارکننده‌ای برای این مجموعه تازه بوده است.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *