نخستین تصاویر رسمی فصل دوم The Last of Us منتشر شدند

شبکه HBO پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نخستین تصاویر رسمی از فصل دوم مجموعه تلویزیونی محبوب و تحسین شده The Last of Us را منتشر کرده است.

یکی از تحسین شده‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه تلویزیونی‌های ساخته شده طی سال‌های اخیر هالیوود، The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) نام دارد که اقتباسی از بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته استودیو ناتی داگ بوده است. سریالی پسا-آخرالزمانی و درام ساخته شده توسط نیل دراکمن و کریگ مازن که از بازیگرانی نظیر پدرو پاسکال و بلا رمزی بهره برده و موفق شده تا جوایز گوناگون و ارزشمندی را از آن خود نماید و حال نوبت به فصل دوم آن رسیده تا یکی از دیوانه‌وارترین روایت‌های داستانی را به ارمغان بیاورد.

پس از انتشار چندین و چند تصویر از پشت صحنه، شبکه HBO بالاخره دست به کار شده و نخستین تصاویر رسمی از فصل دوم The Last of Us را با حضور جوئل و الی منتشر کرده است. تصاویری که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

نکته حائز اهمیت ماجرا به یکی از تصاویر به ظاهر متفاوت جوئل و موهای بلند وی مربوط می‌شود که نشان از پرش زمانی نسبت به فصل نخست داشته است. مسئله‌ای که منجر به افزایش سن شخصیت الی نیز شده و قطعاً نقش مهم‌تری در فضای آخرالزمانی این مجموعه ایفا خواهد کرد.

فصل دوم مجموعه تلویزیونی The Last of Us برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *