فیلم‌برداری یک صحنه از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga بیش از ۷۸ روز طول کشیده است

به تازگی آشکار شده که سازندگان فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای فیلم‌برداری یک صحنه از آن ۷۸ روز تلاش کردند.

هایپ و هیجان بسیار زیادی برای فیلم «فیوریوسا: حماسه مد مکس» وجود دارد، فیلمی که جدیدترین ساخته جورج میلر در این فرنچایز آخرالزمانی و علمی تخیلی است. این اثر سینمایی تازه پیش‌درآمدی برای فیلم قبلی به شمار می‌رود و داستان فیوریوسا با بازی آنیا تیلور جوی را روایت می‌کند.

تصاویر و تریلرهای منتشر شده برای فیلم «فیوریوسا» نشان دادند که این اثر سینمایی پر از جلوه‌های خیره‌کننده و صحنه‌های تماشایی و خارق‌العاده است و همین نیز هیجان طرفداران برای این اثر را دو چندان کرده است. حالا تهیه‌کننده این اثر سینمایی یعنی داگ میشل بیان کرده که سکانسی ۱۵ دقیقه‌ای از فیلم «فیوریوسا» ۷۸ روز فیلم‌برداری‌اش طول کشیده است. این سکانس در بین عوامل سازنده به عنوان Stairway To Nowhere مشهور شده است.

فیلم furiosa
فیلم Furiosa

در فیلم «فیوریوسا: حماسه مد مکس»، فیوریوسا از سرزمین Green Place of Many Mothers ربوده می‌شود و اکنون در دستان گروهی به رهبری ارباب جنگی دمنتوس قرار دارد. آن‌ها با عبور از سرزمین‌های بایر، به سیتادل می‌رسند که ریاست آن را جو جاودان در دست دارد. در حالی که این دو ظالم برای به دست آوردن سلطه با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند، فیوریوسا در این نبرد همه جانبه سعی دارد تا راهش را برای رفتن به خانه پیدا کند.

خود جورج میلر سکان کارگردانی این اثر سینمایی را در دست داشته است و فیلم‌نامه آن را نیز به همراه نیکو لاثوریس قلم زده است. از جمله بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به آنیا تیلور جوی، کریس همسورث، تام بورک، نیتن جونز و تعدادی دیگر اشاره کرد.

فیلم «فیوریوسا: حماسه مد مکس» در تاریخ ۲۴ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comicbook

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *