صحبت‌های کریس پرت درباره حضور در دنیاهای سینمایی مارول و دی‌سی

کریس پرت یکی از بازیگران دوست داشتنی و پرمشغله هالیوود به شمار می‌رود که درباره بازگشت به دنیای سینمایی مارول و حضور در DCU به صحبت پرداخته است.

کریس پرت ۴۴ ساله آمریکایی که زمانی درون یک خودرو به زندگی مشغول بود، با ورود به عرصه بازیگری و تکیه بر توانایی‌های خود نه تنها موفق شد تا زندگی خود را تمام و کمال دگرگون نماید، بلکه با ایفای نقش استارلرد در دنیای سینمایی مارول، به بازیگری مشهور و دوست داشتنی در سراسر جهان تبدیل شد که طی سال‌های گذشته آثاری خاطره انگیز و جذاب را برای دوست دارانش به ارمغان آورده است. بازیگری که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به شکلی تاثیرگذار ماجراجویی‌‌های استارلرد را به پایان رساند و شایعات مختلفی حول محور ادامه حضور وی در MCU رد و بدل شده است.

در حالی که بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول اطمینانی از بازگشت کریس پرت در قامت استارلرد ندارند اما در سمت دیگر ماجرا کارگردان سری فیلم‌های محافظین کهشکان یعنی جیمز گان به مدیر دنیای سینمایی جدید دی‌سی تبدیل شده و احتمال می‌رود که همکاری آن‌ها در محیطی جدید رقم زده شود. احتمالاتی که می‌تواند منجر به ایفای نقش کریس پرت در هر ۲ دنیای سینمایی مارول و دی‌سی شود. مسئله‌ای که در جریان مصاحبه با خبرگزاری کامیک‌بوک نسبت به آن‌ها صحبت کرده است.

خب، احتمالاً دوباره به ایفای نقش استارلرد باز خواهم گشت. حال که جیمز گان به مدیر DCU تبدیل شده، می‌توان احتمال هر اتفاقی را داد. شاید آنجا چیزی برای من وجود داشته باشد و شاید که در هر ۲ سمت بتوانم حضور داشته باشم. نظرتان درباره هر جفت دنیای سینمایی مارول و دی‌سی چیست؟ بیاید انجامش دهیم. من ۱۰۰% مطمئنم که هر جفت شدنی است.

در جریان این مصاحبه کریس پرت به یاد گذشته کرد و از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 نام برد که کرت راسل نصیحتی پدرانه برای او داشته است. زمانی که کامیک‌بوک از این بازیگر درباره بهترین تجربه سینمایی پدرانه سوال کرد، کریس پرت اعلام نمود:

ما زمان زیادی را با یکدیگر سپری می‌کردیم و نقاط مشترک بسیاری با هم داشتیم. در یکی از روزها کرت راسل به من توصیه کرد به مسائلی که فارغ از حرفه و شغل بازیگری مربوط می‌شود، تمرکز کرده و حواسم را نسبت به زندگی شخصی‌ام جمع نمایم. هر جفت ما به طبیعت و فضای باز علاقه داریم و حتی مزرعه و دامداری نیز داریم.

او ادامه داد که:

درباره داشتن زمان خالی با من صحبت می‌کرد و این که چگونه به دور از فضای هالیوود، دنیای کوچکی را برای خود اختصاص داده است.

کریس پرت برخی از به یاد ماندنی‌ترین وقایع دنیای سینمایی مارول را رقم زده است. حضور او در دنیای سینمایی جدید دی‌سی زیر نظر جیمز گان می‌تواند به اتفاقات شگفت انگیزی منجر شده و مخاطبین را حسابی به وجد بیاورد. باید صبر کرد و دید که جیمز گان چه برنامه‌ای برای همکاری سابق خود تدارک خواهد دید.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *