سریال Tomb Raider ساخته خواهد شد

Prime Video به تازگی اعلام کرد که سریال Tomb Raider ساخته خواهد شد و باید منتظر سریال این شخصیت محبوب و شناخته‌شده‌ی دنیای ویدیوگیم باشیم.

سریال Tomb Raider توسط فیبی والر-بریج تولید و نوشته خواهد شد که او را بیشتر به عنوان بازیگر و خالق سریال Fleabag می‌شناسیم. در سال ۲۰۲۳ گفته شده بود که فیبی والر-بریج نویسنده‌ی سریال جدید Tomb Raider است اما اعلام رسمی ساخت این سریال به تازگی گفته شد. همچنین درحال حاضر بازیگری برای شخصیت اصلی این سریال انتخاب نشده است.

با اعلام رسمی ساخت این سریال، فیبی والر-بریج از علاقه‌اش به ویدیوگیم‌های Tomb Raider و هیجانش برای ساخت این سریال گفت:

اگه می‌شد به خود نوجوانم بگم که این اتفاق خواهد افتاد، احتمالا از خوشحالی منفجر می‌شدم. ویدیوگیم Tomb Raider بخش بزرگی از زندگی من هست و خیلی افتخار می‌کنم که با همکارانم این سریال رو به تلویزیون‌ها خواهیم آورد. لارا کرافت برای من خیلی با اهمیت است و نمی‌توانم برای شروع این ماجراجویی صبر کنم.

همچنین شرکت Crystal Dynamics که سازنده سری بازی‌های Tomb Raider است، در تولید این سریال همکاری خواهد کرد. پیشتر نیز گفته شده بود که شرکت Tomb Raider با همکاری Amazon یک بازی جدید از سری Tomb Raider خواهند ساخت؛ اما مشخص نیست که این بازی ادامه‌ی بازی‌های قبلی است یا یک ریبوت خواهد بود.

نتفلیکس نیز انیمیشن سریالی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را در دست ساخت دارد که هیلی اتوِل صداپیشه لارا کرافت خواهد بود.

Prime Video تاریخ پخشی را برای سریال جدید Tomb Raider مشخص نکرده است.

منبع: Collider

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *