تیزر جدیدی برای فیلم Bad Boys: Ride or Die منتشر شد

تیزر جدید منتشر شده برای فیلم Bad Boys: Ride or Die مارتین لارنس و ویل اسمیت را نشان می‌دهد.

زمان زیادی تا اکران فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» روی پرده سینماها باقی نمانده، فیلمی که بار دیگر با هنرنمایی مارتین لارنس و ویل اسمیت در نقش‌های اصلی است و قرار است داستان‌های بسیار مهیج و اکشنی را روی پرده سینماها برای مخاطبان و طرفداران به نمایش بگذارند.

در راستای ایجاد هیجان و هایپ برای مخاطبان در سراسر جهان نیز تیزر جدیدی برای فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر نیز شخصیت‌های اصلی داستان را نشان می‌دهد که درون یک سکانس اکشن مهیج و خطرناک قرار دارند.

در فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» کارآگاهان مایک و مارکوس در حال تحقیق درباره فساد در اداره پلیس شهر میامی هستند. وقتی که کاپیتان هاوارد فقید متهم به همکاری با کارتل مواد مخدر می‌شود، این دو کارآگاه نیز فراری می‌شوند و حالا باید خارج از قانون کار کنند. همانند فیلم قبلی، سکان کارگردانی این اثر سینمایی را نیز عادل و بلال در دست داشتند.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان به ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونز، اریک دین، ریا سیهورن، تیفینی هدیش، دی جی خالد و تعدادی دیگر اشاره کرد. فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» در تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌آید.

منبع: collider

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *