تیزر جدیدی از سریال The Acolyte منتشر شد

به تازگی تیزری از سریال The Acolyte از فرنچایز جنگ ستارگان منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن به نمایش در می‌آورد.

کمتر از یک ماه دیگر تا پخش جدیدترین سریال از فرنچایز جنگ ستارگان یعنی سریال The Acolyte باقی مانده و حالا نیز تیزری تازه برای آن منتشر شده است که سوالات بیشتری را پیرامون شخصیت‌ها و داستان این اثر به وجود می‌آورد و در عین حال نیم نگاهی از درون آن را ارائه می‌دهد.

اتفاقات سریال «اکلایت» حدود یک قرن قبل از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace جریان دارد و داستان آن نیز درباره تحقیقات درباره جرم و جنایت‌هایی است که علیه فرقه جدای مرتکب شده‌اند. ستاره سریال Squid Game یعنی لی جونگ جائه در این سریال تازه نقش فردی را بازی می‌کند که در حال بررسی دلیل به قتل رسیدن چندین جدای است.

به نظر می‌رسد که این قتل‌ها ارتباطی نیز با پاداوان سابق وی به نام مائه با بازی آماندلا استنبرگ نیز دارد. در تریلرهایی که تاکنون برای سریال «اکلایت» منتشر شده، مائه در ظاهر یک آدمکش مرگبار دیده می‌شود که با جدای‌ها درگیر شده است. اما این تیزر تازه چیزهای بیشتری را از این کاراکتر آشکار می‌کند.

در این تیزر تازه ما جنبه متفاوتی از این شخصیت را مشاهده می‌کنیم که در حال فرار از دست یک جدای در سیاره‌ای برفی است. آن‌ها مائه را تا داخل غار دنبال می‌کنند و او در یک پرتگاه با استادش به نام سول با بازی لی جونگ جائه مواجه شده و می‌گوید که من این کار را انجام ندادم، باورم کن.

دو قسمت ابتدایی سریال «اکلایت» در تاریخ ۴ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی عرضه خواهند شد.

منبع: collider

فورتی‌نایت باز( هیتر سوییت بیبی اینک)

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *