تصاویری از پشت صحنه فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فصل دوم سریال The Last of Us مکان نمادینی از بازی‌ها را نشان می‌دهد.

سریال «آخرین بازمانده از ما» یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین آثار به شمار می‌رود که فیلم‌برداری فصل دوم آن در حال حاضر در شهر ونکوور کانادا در جریان است و در همین راستا نیز به تازگی تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده که یک مکان نمادین را به تصویر می‌کشند.

این تصاویر که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، مکان Weston’s Pharmacy را نشان می‌دهند که یکی از مکان‌های مربوط به بازی است. در بازی، این داروخانه مکان مهمی است که در آن، الی به دنبال پیدا کردن لوازم پزشکی می‌گردد و با چالش‌های شدیدی روبه‌رو می‌شود که مهارت بقا او را به آزمایش می‌گذارند.

سریال «آخرین بازمانده از ما» با شکستن طلسم اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی توانست یکی از موفق‌ترین اقتباس‌ها لقب بگیرد و راه را برای دیگر آثار هموار کند. این سریال به خاطر داستان جذاب، نقش‌آفرینی‌های برجسته و همچنین تصویرگری دقیق از زامبی‌های بازی مورد تحسین مخاطبان و طرفداران قرار گرفت.

حالا فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» قرار است بازی دوم را اقتباس کند و در همین راستا نیز طرفداران و بینندگان مشتاقانه منتظر ادامه ماجراجویی جوئل با بازی پدرو پاسکال و الی با بازی بلا رمزی در این دنیای آخرالزمانی هستند. در حال حاضر تاریخ پخش فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» مشخص نیست.

منبع: collider

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *