تاریخ اکران فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s 2 اعلام شد

پس از موفقیت غیرمنتظره Five Nights at Freddy’s و فروش شگفت انگیزش در گیشه باکس آفیس حال نوبت به دنباله آن رسیده تا مخاطبینش را به وحشت وا دارد.

در بحبوحه تولید و ساخت اقتباس از عناوین صنعت بازی‌های ویدیویی، بلوم‌هاوس پروداکشنز پیکچرز دست به کار شد و در سال ۲۰۲۳ میلادی فیلم ترسناک و دلهره‌آور Five Nights at Freddy’s (پنج شب با فردی) را به کارگردانی اما تامی و نقش آفرینی جاش هاچرسون روانه سینماهای جهان کرد. اقتباسی که در کمال شگفتی موفق شد تا با تنها ۲۰ میلیون دلار بودجه، فروش سرسام‌آور ۳۰۰ میلیون دلار را به ثبت برساند که نه تنها سود کلانی را نصیب سازندگانش نماید، بلکه راه را برای ساخت یک دنباله دیگر مهیا نماید که تاریخ اکران آن رسماً اعلام شده است.

فیلم Five Nights at Freddy’s 2 که طبق وعده سازندگانش، چندین برابر ترسناک‌تر و جاه‌طلبانه‌تر عمل خواهد کرد، طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده به صورت رسمی برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۵ (۴ دی ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است. دنباله‌ای که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان آن در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که باری دیگر سر و کله عروسک‌های اهریمنی پیدا شده تا وقایعی مرگبار و شوکه‌کننده را رقم بزنند.

به نظر می‌رسد که فروش قابل توجه Five Nights at Freddy’s و محبوبیت بازی‌های ویدیویی این فرنچایز سبب گشته تا بلوم‌هاوس پروداکشنز سرمایه‌‌گذاری بیشتری کرده و به طبع می‌توان انتظار داشت که با دنباله باکیفیت‌تری طرف باشیم که بیش از پیش موجبات ترس و وحشت طرفدارانش را مهیا نماید.

منبع: کولایدر

Mincraft

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *