تاریخ انتشار فیلم Insidious 6 مشخص شد

به تازگی سونی تاریخ اکران ششمین عنوان در فرنچایز محبوب Insidious را اعلام کرده است.

فرنچایز Insidious (توطئه‌آمیز) یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای ترسناک از لحاظ تجاری در هالیوود است. این فرنچایز روایتگر داستان خانواده‌ی لمبرت است که در خانه‌ای زندگی می‌کنند که توسط موجوداتی از دنیایی دیگر به نام The Further تسخیر شده است.

از این فرنچایز تاکنون ۵ عنوان منتشر شده است که جدیدترین آن‌ها یعنی Insidious: Red Door (توطئه‌آمیز: در قرمز) که محصول سال ۲۰۲۳ است خط داستانی خانواده‌ی لمبرت را به پایان می‌رساند. این عنوان تا پیش از این قرار بود تا آخرین نسخه در میان عناوین اصلی این فرنچایز باشد و دنیای Insidious از طریق اسپین‌آف Thread: An Insidious Tale (ریسمان: یک داستان توطئه‌آمیز) که هم‌اکنون در حال توسعه است، گسترش یابد.

با این حال به نظر می‌رسد که موفقیت تجاری خارق‌العاده‌ی فیلم Insidious: Red Door نظر دست‌اندرکاران این فرنچایز را تغییر داده است و حال سونی با اعلام تاریخ انتشار فیلم جدید Insidious به صورت رسمی در دست توسعه بودن ششمین عنوان اصلی در فرنچایز Insidious را تأیید کرده است.

فیلم Insidious: Red Door موفق به ثبت فروش ۷۳۰ میلیون دلاری در برابر بودجه‌ی ۴۲.۵ میلیون دلاری خود شده که این اثر را به پرفروش‌ترین عنوان در سری فیلم‌های Insidious تبدیل می‌کند.

فیلم Insidious 6 در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۵ (۷ شهریور ۱۴۰۴) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

هنوز جزئیات بیش‌تری از این اثر منتشر نشده است.

منبع: اسکرین‌رنت

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *