انتشار پوستر فیلم ترسناک Longlegs

یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های ترسناک امسال به Longlegs با نقش آفرینی نیکلاس کیج مربوط می‌شود که تیزر و تریلر به نمایش در آمده از آن مخاطبینش را به وجد آورده است.

نیکلاس کیج بازیگر ۶۰ ساله و پرمشغله این روزهای سینمای هالیوود در سال ۲۰۲۴ میلادی حسابی طرفدارانش را با فیلم‌های ترسناک درگیر کرده است. نخست با فیلم پسا-آخرالزمانی Arcadian که روایتی ناامید کننده و فراموش شدنی را به ارمغان آورد و حال برای فصل تابستان Longlegs (لنگ‌درازها) به کارگردانی آز پرکینز را تدارک دیده که طبق تریلر و تیزر به نمایش در آمده، با اثری مورد انتظار و وحشتناک طرف خواهیم بود که می‌تواند استقبال گسترده دوست دارانش را به همراه داشته باشد.

این فیلم ترسناک ما را با مامور FBI به نام لی هارکر آشنا می‌کند که حل پرونده‌ای مرموز حول محور یک قاتل سریالی به وی محول می‌شود. تلاش این مامور برای حل پرونده و کمک‌رسانی به قربانیان جنایات انجام شده موجب می‌شود تا با حقایق تلخ و دیوانه‌واری مواجه شده که مسبب رقم خوردن سکانس‌های شگفت انگیزی خواهد شد. حال امروز پوستری از این فیلم منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

انتشار پوستر فیلم ترسناک Longlegs - گیمفا

فیلم Longlegs با حضور بازیگران دیگری نظیر مایکا مونرو، آلیشیا ویت و بلر آندروود برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئیه (۲۲ تیر) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

Porfosor

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *