انتشار تیزر جدید فیلم Deadpool & Wolverine

با نزدیک شدن به زمان اکران مورد انتظارترین فیلم دنیای سینمایی مارول یعنی Deadpool & Wolverine شاهد انتشار تیزر جدیدی مملو از سکانس‌های دیوانه‌وار هستیم.

پس از گذشت ۸ سال نوبت به پایان ۳گانه ددپول تحت عنوان Deadpool & Wolverine (ددپول و ولورین) رسیده که برخلاف فیلم‌های قبلی این بار رسماً به وقایع دنیای سینمایی مارول و ایده جهان‌های موازی ارتباط پیدا کرده و بدین وسیله ماجراجویی‌های وید ویلسون با ولورین گره خورده و بالاخره پس از فیلم شکست خورده و فاجعه‌بار X-Men Origins: Wolverine می‌توانیم اثر آبرومندی را با حضور بازیگران دوست داشتنی و توانمند سینمای هالیوود یعنی هیو جکمن و رایان رینولدز شاهد باشیم؛ اثری که توسط شان لوی کارگردانی شده است.

نخستین فیلم بزرگسالانه دنیای سینمایی مارول که به زودی تا چند ماه دیگر بر پرده سینما به اکران در خواهد آمد، پیش فروش بلیط‌هایش رسماً با اعلامیه منتشر شده از سوی استودیو مارول به همراه تیزری جذاب و دیوانه‌وار آغاز شده است. تیزری که همکاری تیمی ۲ شخصیت نمادین و محبوب از ژانر ابرقهرمانی را به تصویر کشیده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

نکته حائز اهمیت این دنباله به ایده جهان‌های موازی مربوط می‌شود که استودیو مارول به واسطه آن در نظر دارد تا پای شخصیت‌های مشهوری از دنیای کمیک و فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی فاکس را به داستان باز نماید. پروژه‌ای جاه‌طلبانه که از آن به عنوان ناجی دنیای سینمایی مارول یاد شده و انتظار می‌رود که با استقبال باشکوهی در گیشه سینما مواجه گردد.

فیلم Deadpool & Wolverine برای اکران در تاریخ تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *