اطلاعات جدیدی از انیمیشن‌های مارول منتشر شد – گیمفا

استودیو مارول در عین گسترش دنیای سینمایی خود سعی داشته تا انیمیشن‌های جذاب و مخاطب پسندی را تولید نماید که X-Men ’97 یکی از موفق‌ترین آن‌ها بوده است.

در حالی که تولیدات سینمایی و تلویزیونی استودیو مارول در طی سال‌های اخیر به جز مواردی معدود با افت کیفیت فاحشی روبرو بوده اما آن‌ها در ساخت انیمیشن‌های سریالی سنگ تمام گذاشته و آثاری جذاب و آبرومند را خلق کرده‌اند که نمونه بارز آن را می‌توان در مجموعه‌های تحسین شده What If و X-Men ’97 مشاهده کرد. رویکردی که به نظر می‌رسد در قبال باقی پروژه‌های انیمیشنی این استودیو قدرتمندانه در پیش گرفته خواهد شد؛ زیرا برد ویندربام به عنوان مدیر تولیدات انیمیشنی استودیو مارول در تازه‌ترین صحبت‌های خود اطلاعات جالبی را با مخاطبین به اشتراک گذاشته است.

او در جریان گفت و گو با خبرگزاری کامیک‌بوک به پروژه‌های انیمیشنی آتی استودیو مارول همچون Your Friendly Neighborhood Spider-Man (که پیشتر به نام Spider-Man: Freshman Year شناخته می‌شد) اشاره کرده است.

باید بگویم که Friendly Neighborhood Spider-Man محصول شگفت انگیزی به شمار می‌رود که می‌تواند مردم را به وجد بیاورد. محصولی که گویی از دل کتاب‌های کمیک خلق شده توسط استیو دیتکو متولد شده است؛ اثری که پیتر پارکر را در دوران دبیرستان نمایش می‌دهد. دورانی که سعی دارد تا شرایط را بهبود بخشیده، از عمه می مراقبت نماید و در عین برخورداری از مشکلات فراوان، با مقوله ابرقهرمانی دست و پنجه نرم می‌کند. جف ترامل به عنوان خالق این مجموعه کاری کرده که عاشق شخصیت‌های حول محور پیتر پارکر خواهید شد.

او سپس به اسپین‌آف سری فیلم‌های پلنگ سیاه تحت عنوان Eyes of Wakanda اشاره کرده که به عنوان یک انیمیشن سریالی، برخلاف مجموعه‌های Your Friendly Neighborhood Spider-Man و X-Men ’97 به عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. اثری حول محور مامورانی خبره و کارکشته از سرزمین واکاندا که ماموریت‌های خطیری را در سراسر جهان انجام می‌دهند.

Eyes of Wakanda مجموعه‌ای متعلق به دنیای سینمایی مارول می‌باشد. روایتی از تاریخ سرزمین واکاندا که از یکی از بهترین جلوه‌های انیمیشنی تمام دوران برخوردار خواهد بود. تاد هریس خالق این مجموعه بوده و اثری معرکه را در دست تولید دارد.

در نهایت نیز به فصل سوم What If اشاره می‌کند که حکم پایان‌بندی یک ۳گانه حماسی را برای انیمیشن سریالی جذابی دارد که حول محور ایده جهان‌های موازی گسترش پیدا کرده است. مجموعه‌ای با تمرکز بر شخصیت واچر که می‌تواند احساسات مخاطب را به چالش کشیده و تیم آن‌ها سخت مشغول تولید فصل سوم می‌باشد.

به صورت کلی می‌توان مشاهده کرد که استودیو مارول سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش تولیدات انیمیشنی انجام داده و در طی سال‌های آینده پروژه‌های جذاب و هیجان انگیزی را برای طرفدارانش تدارک خواهد دید. امید می‌رود که این انیمیشن‌های سریالی بتوانند کیفیت خود را حفظ کرده و به تکرار و کلیشه دچار نشوند.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *