از فیلم ترسناک Pinocchio: Carved From Darkness رونمایی شد

در موج جدید ساخت فیلم‌های ترسناک حول محور شخصیت‌های انیمیشن‌های کلاسیک این بار نوبت به پینوکیو در فیلم Pinocchio: Carved From Darkness رسیده است.

در سال ۲۰۲۳ میلادی سر و کله مردی به نام ریس فریک-واترفیلد پیدا شد که در کمال ناباوری موج جدیدی را در سینمای هالیوود با ساخت فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey به راه انداخت که به واسطه آن شخصیت‌های انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی وارد روایتی خونین و وحشتناک شدند. موجی که به دنیای پینوکیو نیز سرایت کرده و شاهد ساخته شدن فیلم ترسناکی تحت عنوان Pinocchio: Carved From Darkness توسط استودیو سازنده Terrifier 2 هستیم. اثری که قرار است تا در مارکت جشنواره فیلم کن برای پیدا کردن سرمایه‌گذار به فروش برسد.

این فیلم که توسط جونا تنا کارگردانی شده و نویسندگی آن بر عهده پائولی سیگل قرار داشته، حول محور پدر ژپتو جریان دارد که پس از مرگ فرزندش، عروسکی چوبی همانند او را خلق کرده و آن را پینوکیو نامگذاری می‌کند. عروسکی که توسط فرقه‌ای جادویی به رهبری آگاتا به قاتلی انتقامجو تبدیل شده و دست به جنایاتی وحشتناکی می‌زند. اینجا است که کاراگاهی به نام جورجینا وارد میدان شده تا تحقیق حول محور جنایات شهر را آغاز نماید؛ تحقیقاتی که او را با وقایعی هولناک روبرو خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت فیلم نام برده شده به ایفای نقش پیتر استورماره در قامت پدر ژپتو مربوط می‌شود. بازیگر ۷۰ ساله‌ای که در پروژه‌های مشهوری نظیر Constantine و Prison Break به ایفای نقش پرداخته است. جونا تنا نسبت به ساخت این پروژه اعلام کرده که قصد دارند تا جنبه تاریک و دیده نشده‌ای از دنیای پینوکیو را به معرض نمایش بگذارند که حول محور موضوعاتی همچون سوگواری و روابط شکسته شده خانوادگی جریان خواهد داشت.

انتظار می‌رود که پروسه تولید فیلم ترسناک Pinocchio: Carved From Darkness در سال میلادی آینده آغاز شود.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *