از تاریخ اکران فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow رونمایی شد

کمپانی برادران وارنر و استودیو دی‌سی از تاریخ اکران یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سینمایی DCU تحت عنوان Supergirl: Woman of Tomorrow رونمایی کرده‌اند.

در حالی که تنها ۱ سال زمان باقی مانده تا به صورت رسمی دنیای سینمایی جدید دی‌سی با اکران فیلم سوپرمن آغاز شود، جیمز گان به عنوان مدیر DCU روزهای بسیار پرمشغله‌ای را سپری می‌کند تا بتواند بهترین محصولات ممکن را برای طرفداران دی‌سی به ارمغان بیاورد. پس از ناکامی DCEU تنها امید طرفداران دی‌سی به خالق ۳ گانه محافظین کهکشان معطوف شده که قصد دارد تا طی برنامه‌ای ۱۰ ساله، فاز نخست دنیای سینمایی جدید دی‌سی را با فیلم و سریال‌هایی جذاب و هیجان انگیز به ارمغان بیاورد. فاز نخستی که یکی از مهمترین پروژه‌های آن به فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow (سوپرگرل: زن فردا) مربوط می‌شود که از میلی آلکاک به عنوان بازیگر نقش اصلی در قامت کارا زور ال بهره خواهد برد.

این فیلم مورد انتظار به عنوان دومین پروژه سینمایی DCU محسوب می‌شود که کمپانی برادران وارنر حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده تا بتواند جنبه متفاوت و دیده نشده‌ای از قدرت‌های کریپتونی را به معرض نمایش بگذارد. اثری که طبق گزارشات توسط خالق فیلم‌هایی نظیر Cruella و I, Tonya یعنی کریگ گیلسپی کارگردانی شده و پروسه تولید آن به صورت رسمی در اواخر امسال آغاز خواهد شد تا برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۶ (۵ تیر ۱۴۰۵) آماده شود.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از داستانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نبوده و تنها می‌توان امیدوار بود که میلی آلکاک حضوری کوتاه در فیلم سوپرمن سال ۲۰۲۵ میلادی با نقش آفرینی دیوید کورنسوت داشته باشد تا بتواند جلوه‌ای از شخصیت خود را به مخاطبین دنیای سینمایی جدید دی‌سی نمایش دهد.

منبع: کامیک‌بوک

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *