آل پاچینو در فیلم Captivated نقش رئیس مافیا را بازی می‌کند

آل پاچینو قرار است در فیلم Captivated نقش رئیس مافیا واقعی را به تصویر بکشد.

آل پاچینو پس از هنرنمایی در فیلم House of Gucci و همچنین مجموعه فیلم‌های The Godfather یکی از برجسته‌ترین بازیگران برای ایفای نقش‌های مافیایی به شمار می‌رود و حالا قرار است در پروژه مافیایی دیگری نقش‌آفرینی کند، پروژه‌ای که در ژانر مهیج و آدم‌ربایی است و Captivated نام دارد.

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که آل پاچینو در این اثر سینمایی در کنار کتی هولمز و توبی کبل هنرنمایی خواهد کرد. دیتو مونتیئل که بیشتر به خاطر کار در فیلم Man Down و فیلم Critical Thinking شناخته می‌شود، سکان کارگردانی این فیلم تازه را در دست گرفته است.

خود او نیز به همراه رابین شوشان و مایکل مامولیتی فیلم‌نامه این اثر سینمایی را قلم زده‌اند. فیلم‌برداری این اثر سینمایی قرار است از اواخر سال جاری میلادی در ایتالیا شروع شود. آل پاچینو و توبی کبل هر دو نقش نسخه‌های متفاوتی از شخصیت اصلی را بازی می‌کنند، شخصیتی که رئیس مافیای کالابریا به نام سارو است که نوه یکی از ثروتمندترین افراد جهان یعنی جان پل گتی را می‌رباید.

وقتی که سارو عاشق مادر این فرد ربوده با بازی کتی هولمز می‌شود، کل نقشه و برنامه را به خطر می‌اندازد. این فیلم بر اساس رویدادهای واقعی ساخته می‌شود، رویدادهایی که در سال ۱۹۷۳ میلادی رخ دادند و مایکل مامولیتی که خواهرزاده سارو است، برای سال‌ها به دنبال آوردن این داستان به روی پرده سینماها بوده است.

هنوز تاریخ اکران این اثر سینمایی تازه تعیین نشده است.

منبع: collider

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *